Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Feb 2024 15:34:35 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/16737 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2, Harju 
maakond, Saku vald, Kiisa alevik, 11243 Kiisa jaama tee// Kurtna tee 2, 
Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2, Harju maakond, Saku 
vald, Kiisa alevik, 11243 Kiisa jaama tee// Kurtna tee 2// Pargi tn 1// 
Roobuka küla, 11240 Tõdva-Hageri tee, Harju maakond, Saku vald, Kiisa 
alevik, Kurtna tee 2, Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2// 
Roobuka küla, 11240 Tõdva-Hageri tee, Harju maakond, Saku vald, Kiisa 
alevik, Kurtna tee 2, Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2, 
Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2, Harju maakond, Saku 
vald, Kiisa alevik, Kurtna tee 2, Harju maakond, Saku vald, Kiisa alevik, 
Kurtna tee 2 (Grossi toidukauplus, Parkla, Sademeveekanalisatsioon, 
Sidekanalisatsioon, Tuletõrjeveemahuti, Sidekanalisatsioon, Veetorustik, 
Reoveekanalisatsioon, Välisvalgustus, Madalpingepkaabel, Drenaažitorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26891496>  (menetlus nr: 
407551), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister